poniedziałek, 30 czerwca 2014

hello there.


Wreszcie nadszedł ten moment! :3
Miałam z blogiem wystartować wcześniej, ale szablon troszkę się opóźnił, ja zresztą pisałam kilkanaście razy prolog, żeby jakoś wyglądał. Jest on już dodany, niestety krótki i dużo się z niego nie dowiecie .-.
W każdym bądź razie, rozdział pierwszy już wkrótce, a tymczasem zapraszam na ten krótki prolog i podstrony, z których dowiecie się czegoś o opowiadaniu ;)
Klikajcie tutaj >>>> Unbroken Love.
Liczę na komentarze misie :D

4 komentarze:

  1. Misiek widział już szablon na WT i jest wniebowzięty, więc leci na bloga! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już tam byam i jest genialnie! Oczywiście zaobserwowałam ;)
    Nienawiść Raury. Może taki sam temat jak wszystkie, ale ta historia będzie zupełnie inna. Bo to, że dzisiaj jest dobrze, nie oznacza, że jutro będzie takie samo. Będą pojawiać się nowi ludzie, którzy dużo namieszają w życiu głównych bohaterów. W pewnym momencie życie Laury odwróci się o 360*. Czy komuś uda się odnaleźć dawną Marano? I czy w tym ciągłym biegu życia jest szansa na prawdziwą miłość? A czy każda przyjaźń wszystko przetrwa? Serdecznie zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten szablon <3
    Jeśli będziesz miała chwilkę czasu, może wpadniesz do mnie?
    story-with-ross-lynch.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona powiedziała :. lubisz mnie?' '
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz: | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00 |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń