piątek, 13 grudnia 2013

I am back!

Cześć i czołem! XD
No więc, jak w tytule - powracam!
Nad rozdziałem zasiadłam ok. 20 i piszę zawzięcie do tej pory. Jeśli uda mi się jutro nauczyć na fizykę, jest szansa, że jeszcze jutro rozdział się pojawi. Muszę przyznać, że piszę mi się o wiele lepiej, a na pewno lżej. I na pewno nie jest już tak źle jak poprzednie rozdziały, które były tragiczne. To znaczy, przynajmniej na początku, kiedy złapała mnie ogromna wena! Rozdział byłby dzisiaj, ale chciałam by był trochę dłuższy. Może nie zbyt długi, ale trochę dłuższy niż zawsze.
Mam nadzieję, że wena mnie nie opuści po czasie i nie będę musiała ponownie zawieszać. Najwyżej odstępy czasowe będą większe.

Wgl. to mam do kogo wracać? :)

PS.Jestem już śpiąca, dlatego piszę tak na odwal się ;/

8 komentarzy:

  1. YAY !!! Wróciłaś <3 tak się cieszę ;p nie mogę się doczekać rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne, że masz!! Ja od początku wiedzialam, że wena do Ciebie wróci i jak widzę, nie myliłam się :3 czekam na next Żelkuu :3
    ~Kasia<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie, ze wrocilas i czekam na rozdzial ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaaaj :*
    Cieszę się że już wróciłaś :) I oczywiste że masz do kogo :) Ja tu codziennie właziłam i sprawdzałam czy jest coś nowego :) Nie mogę się doczekać tego cudownego roździału :)
    Buziaki :* Claudi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę i czekam na next!!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, jej, jej, jej, jej!!! Pewnie, że masz do kogo wracać! Ale się mega cieszę! Od czasu zawieszenia Twojego bloga straciłam chęć na czytanie innych xD Więc bardzo się cieszę, że wracasz. Życzę weny i powodzenia z fizyką :)

    OdpowiedzUsuń