niedziela, 10 listopada 2013

Zawieszam.

Posłuchałam się moich kochanych czytelniczek i postanawiam zrobić sobie przerwę. Macie dziewczyny rację, potrzebuję tego. To co teraz piszę, nie może być nazywane opowiadaniem. To tylko głupie "bla bla bla", liczące ok. 1200 słów. Serio, nic w rozdziałach się nie działo, a jak już działo to wszystko tak szybko, że nim zaczęliście czytać, już koniec. Nie podoba mi się to, bo mam dużo planów i nie chcę tego zaprzepaścić i pisać na odwal.
Mam nadzieję, że wrócę z wielkim natchnieniem i znów napiszę jak kiedyś. A przynajmniej spróbuję.
Nie mam pojęcia na ile zawieszam, ale myślę że do następnego roku. Dwa miesiące (albo i trochę więcej) to długo, ale wytrzymacie. Być może pojawi się coś wcześniej, ale nie obiecuję. Chcę po prostu poćwiczyć, odpocząć.
Mam tylko nadzieję, że będę miała do kogo wracać.
Tym czasem, zapraszam was do czytania poprzedniego rozdziału, który pojawił się wczoraj.
Pozdrawiam! ♥

26 komentarzy:

  1. Na pewno będziesz miała do kogo wracać. Twoje czytelniczki (w tym ja :3) kochają Cię i nigdy Cię nie opuszczą. ♥ Życzę Ci dużo weny i mam nadzieję, że stary styl pisania powróci :p
    Będzie nam smutno, ale wytrzymamy. ^^ Całuski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww *-* Jak miło usłyszeć, że ktoś się kocha za twoje durne pisanie ;3
      Też mam taką nadzieję. Módlcie się za mnie XD

      Usuń
  2. zawszę będę zaglądać na tego bloga nawet jeśli zawiesisz go na kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć i mam nadzieję, że będzie tak serio :)
      Dziękuję ♥

      Usuń
  3. Nie tylko nie toooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro to jest twoja decyzja. To ja ją szanuje. : **
    Ja na pewno będę czekać... Chodź bym i musiała cały rok. ^^
    Odpoczywaj i wracaj do nas z nową siłą. : ))
    Jak i również z nowymi rozdziałami. : ]
    Powodzenia. !!! ^^
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba jakieś Woo-Doo, noo :((
    Ja zyskałam wenę, w ciągu trzech dni pojawiły się już dwa rozdziały, a ty nagle tracisz swój styl :/
    Co nie zmienia faktu, że będę czekać choćby rok, nawet dwa ;) za mocno przywiązałam się do tego bloga.
    Jeśli potrzeba Ci przerwy,ok, ja już wielokrotnie dumałam nad zawieszeniem swojego, ale ostatnio coś we mnie ruszyło i mam OGROOMNĄ nadzieję, że z Tobą będzie podobnie ;D
    Czekam na Ciebiee <3
    ~Kasia<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, bardzo wam dziękuję ♥ Też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards ^^ Więcej u mnie: http://rossyandlau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze będe tu zaglądać i nigdy cię nie opuszczę (mimo że kilka komentarzy temu pisałam coś innego przepraszam za to ) i nawet jakby przed smiercią miałabym zrobić ostatnią rzecz to wejde tu i sprawdzę czy jest nowy roździał :) Hm. chciałam żeby to jakoś ładnie brzmiało ale i tak rozumiesz p co mi chodzi nie? ;) Dużo dużo duuuuuuuużo weny życzę i tego żebyś za te kilka miesięcy napisała roździał tak jak kidyś:długi,przecudny,przefantastycznyi najbardziej naj :D
    Buziaczki :*** Claudi

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze? Wiem, że będzie to brzmieć jak z komedii romantycznej, ale to prawda. Smutno mi, że zawieszasz, ale i tak nie opuszczę Twojego bloga. Będę czekać nawet całe życie (serio trochę jak z romansidła)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww *____* Jak czytam wasze komentarze, to mi się mordka szczerzy ;333 ♥ ♥
      Bardzo wam dziękuję ;3 Nie zasłużyłam na takich czytelników, nie potrafię nawet rozdziału napisać ._.

      Usuń
  9. Będę czekać! Nawet całą wieczność! ;)
    Kocham to opowiadanie! Jestem bardzo do niego przywiązana <3
    No, to dużo weny życzę ;D Wracaj do nas jak najszybciej ;*
    Nie opuścimy cię <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog był jednym z pierwszych jakie czytałam i mam do niego ogromny sentyment :) zawsze będę sprawdzać czy nie pojawiło się coś nowego :* Życzę ci duuuuuużo weny i w między czasie zapraszam do mnie :) ----> my-dreams-will-be-my-future.blogspot.com
    P.S Dotychczas nie zostawiałam po sobie komentarzy( za co strasznie przepraszam, wiązało się to z brakiem konta) ale w przyszłości to nadrobię ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny się powtórzę - mordka mi się szczerzy. Taka radość czytając, że ktoś cię wspiera *-* Dziękuję. ;>>
      Na pewno zajrzę do ciebie ;D

      Usuń
  11. Mój świat legł w gruzach!! Jak mogłaś zawiesić!! Wiem, czasami chcesz po prostu odpocząć. Ale minął już pewien czas. Proszę wróć. Kocham, kocham i jeszcze raz napisze Kocham twoje opowiadania. Zaskakują mnie, oczywiście pozytywnie. Wróć i pisz dalej!
    Pozdrawiam i czekam na rozdział, który (ponieważ cię błagam na kolanach) dodasz jak najszybciej ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ci zdradzić, że ostatnio moja wena powraca i zaczęłam pisać rozdział ^^ Będę musiała tylko go dopracować, może przed świętami dodam. Mam nadzieję, że wcześniej ;D

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać!
      Pozdrowienka ;*

      Usuń
  12. Pytanko: Czemu jak wchodzę w zakładkę "news" to wyskakuje mi że blog został usunięty? Zrobiłyście coś z tym? Czekam na odpowiedź. (zwykle tak nie piszę XD)
    Claudi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmieniłyśmy adres bloga xD Zapomniałam, że tu nie zmieniłam, ale już jest wszystko ok ;p

      Usuń