niedziela, 20 kwietnia 2014

Wesołych Świąt!


Przybywam także na tego bloga z życzeniami :D Udało mi się wbić na chwilę na lapka, znając życie zaraz mnie zgonią do roboty <_>
Ale nie o tym.
Chciałam wam życzyć świąt wesołych w gronie rodzinki, dużo uśmiechu. No i oczywiście bardzo mokrego dyngusa! 
A osobom, które za kilka dni piszą testy gimnazjalne, życzę powodzenia. Trzymam kciuki :D
No więc, jeszcze raz - WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI! ♥

Ps. Rozdział miałam dodać dziś, ale nie wyrobiłam się niestety. Miałam wenę kiedy mama mnie do pomocy zaciągnęła, a jak wieczorem usiadłam to nic nie mogłam napisać. Przepraszam, dodam go po świętach ._.

2 komentarze:

  1. Nawzajem kochaniutka :*** niech te święta będą dla ciebie bardzo radosne, a śmingus moookryy :p:)
    http://raura-cicozgubilidroge.blogspot.com/
    Mój nowy blog. Serdecznie zapraszam :****
    P.S. Kiedy next???

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem nie spiesz się. Najważniejsze jest to byś spędziła radośnie święta.
    Może miałabyś ochotę wejść na mojego bloga ? Proszę. Jestem twoją fanką
    http://raura-i-love.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń