niedziela, 26 stycznia 2014

Liebster Award ;3

Zostałam nominowana przez trzy osoby do Liebster Awards ^^  Bardzo wam za to dziękuję, to miłe ^^

Pytania od Kasi Kukulki:
1. Ulubiony zespół to..?
R5! <3
2. Najgłupsza rzecz, jaką zrobiłaś?
Zaprzyjaźniłam się z kilkoma osobami...
3. Jaka piosenka jest Twoja aktualnie ulubiona?
Hmm.. Dużo jest XD M.in. Ross Lynch - What We're About, Upside Down, Laura Marano - Me And You, Mezo i Kasia - Sacrum (dosłownie wróciła do mnie ta faza sprzed kilku lat *,*), R5 - Forget About You
4. Co Cię irytuje?
Chamscy ludzie, którzy obrażają sławne osoby, jebane łóżko brata, na którym przyszło mi spać w weekend -,-
5. Ulubiony/a aktor/ka?
Ross Lynch, Laura Marano, Vanessa Hudgens, Dove Cameron, Lea Michelle, Naya Rivera, Vanessa Marano
6. Masz ze mną jakieś wspomnienie? Jeśli tak, jakie?
Loool, Kazia. Ja z tobą mam dużo wspomnień XD Np. te osóbki, które wyszukują twojego bloga, pod wyjebanymi w kosmos hasłami ;3 ♥
7. Na jakie pytanie nienawidzisz odpowiadać?
"Jaka jesteś?", "Ulubiony film/aktor/wokalista/serial" bo jest ich duuużo,
8. Jaką książkę czytałaś otatnio?
hahahahaha Opium w rosole ;3 XD
9. Wygrałaś kiedyś w jakimś konkursie?
Nie :|
10. Najgorsza rzecz, jaką jadłaś to..?
Umm.. zgnita pomarańcz (bosz, zbiera mi się na wymioty jak sb to przypomnę).. nie przypominam sb więcej XD
11. Jakie masz 3 marzenia?
1. Pojechać na koncert R5 z VIP'em i spotkać Lau <3
2. Zdobyć przyjaciółkę od serca ;3
3. Zamieszkać w Stanach ;3

Pytania od Niepozornej Romantyczki:
1. Ulubiony kolor?
Niebieski, zielony, żółty, fioletowy, czarny ^^
2. Lubisz Maię Mitchell? Uzasadnij.
Dotychczas jej nie lubiłam, ale zdanie zmieniłam (loool i te rymy XD). Wydaje się być całkiem spoko, jest dobrą aktorką i jest ładna. Ale brzydko śpiewa ;-; Nie jestem jej fanką, ale też jej nie lubię. Można powiedzieć, że obojętnia mi ;)
3. Ile masz lat?
Rocznikowo 14 :>
4. Jesteś za Raurą, czy za Raią?
Raura!! <3
5. Ulubiony owoc?
Truskawki, pomarańcze, arbuzy *-*
6. Co cię najbardziej inspiruje do pisania?
Blogi innych świetnych pisarek, serial, zajebiste zdjęcia najlepszej obsady ever ♥
7. Ulubiony gatunek książki? Podaj przykład.
Bożeeee.. ja nie czytam książek :| Lubię romanse :3
8. Ulubiona piosenka?
j.w.
9. Kto wspiera cię w najtrudniejszych chwilach?
Moje facebookowe siostry ♥
10. Jeśli mogłabyś się przenieść w dowolne miejsce na świecie, co to byłoby za miejsce?
LA! Dom Lynch'ów. Dom Lau. *-*
11. Miałaś chwilę, kiedy chciałaś zaprzestać prowadzenia bloga?
Bo to raaz? >_<

Pytania od Annabell Fray:
1. Ulubiona książka?
j.w
2. Największa wpadka w twoim życiu?
Myślę, że nie ma takiej ;P
3. Ulubiony aktor/aktorka?
j.w
4. Masz zwierzątko? Jak tak to jakie?
Rybkiiii :D
5. Czego chcesz najbardziej?
Spotkać idoli, mieć PRAWDZIWĄ przyjaciółkę <3
6. Ulubiony kraj?
Anglia, USA..
7. Jaką piosenkę najczęściej odtwarzasz?
What We're About *-*
8. Lubisz ciastka? xD
Ahahaha kocham *,*
9. Gdybyś mogła, w jakim filmie albo w jakiej książce chciałabyś się znaleźć?
w A&A! :3
10. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
Bo od kilku lat interesuje mnie pisanie ;3
11. Ile razy przeglądasz się w lustrze?
Lol, to dla mnie nawyk... zawsze jak przechodzę obok lustra, muszę w nie spojrzeć ;_;

Pytania od Nadia:
1. Ulubiony kolor?
j.w
2. Auslly czy Raura?
um.. both xD
3. Laura Marano czy Maia Mitchell?
Laura <333
4. Sądzisz, że Riker&Vanessa powinni być razem?
Taak *-*
5. Sądzisz, że Rydel&Ellington powinni być razem?
Nie xD
6. Podoba Ci się Twoje imię?
Nawet ;p
7. Masz drugie imię?
Mam :)
8. ,,Słowo" - co jako pierwsze przyszło ci na myśl po przeczytaniu tego wyrazu?
e.. bosz, nw o.o
9. Wolisz wyrażenie ,,ziemniak" czy ,,kartofel"?
kartofel XD
10. Oglądasz The Voice Of Poland?
Nie
11. Kojarzysz Avril Lavigne?
Nie przepadam ;p

Jak wspominałam, jestem baardzo leniwa.. Nie umiem nawet wybrać najlepszych blogów, bo czytam ich bardzooo dużo. Każdy jest piękny na swój sposób ;3 Dlatego też nie wymieniam ich tu :)

Ps. Co do rozdziału, to napisałam go już, ale trzeba go po poprawiać. Postaram się dodać go jutro ;)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji znajdziesz tu: http://aia-my-story.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń