wtorek, 29 października 2013

Liebster Blog again!

Znalazłam czas na odpowiedzenie na te pytania ^^ Bardzo dziękuję wam za wszystkie 5 nominacji, bo szczerze - nie zasłużyłam nawet na jedną xD
PS. Pozwólcie, że ominę nominowanie moich ulubionych blogów, bo takich nie mam ;/ czytam wszystkie (a przynajmniej większą część) , każda z was ma coś co uwielbiam w waszym stylu pisania.

1. nominacja od : http://ross-laura-story.blogspot.com/

1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny, niebieski, żółty ;>

2. Jakie jest twoje hobby?
ehemm... uwielbiam słuchać muzyki... czasami gram na keyboardzie i lubię pisać opowiadania (oczywiście beztalencie ze mnie, ale lubię to robić ._.)

3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
nie czytam :|

4. Jaki jest twój ulubiony film?
nie mam xD

5. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
Laura Marano i R5 <3333

6. Jaki przedmiot lubisz najbardziej?
Angielski ;d

7. Ulubiona piosenka?
mam wielką fazę na Demi Lovato, no uwielbiam ją od niepamiętnych czasów, a teraz nie mogę oderwać się od jej piosenek >__< ♥

8. Czy grasz na jakimś instrumencie?
czasami na keyboardzie ;p

9. Ulubione powiedzenie?
nie wiem .___.

10. Ile masz lat?
13 :|

11. Ulubiona potrawa?
ee.. spaghetti ;3


2. pytania od http://r5-my-crazy-story.blogspot.com/


1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
słuchać muzyki ;3

2. Ulubiony film?
jw.

3. Czemu założyłaś bloga?
to było dość dawno ._. mój blog był jednym z tych pierwszych blogach o A&A (nie mówię o tym blogu). Po prostu, już wcześniej (dosłownie, jak miałam ok. 7 lat :|) interesowało mnie pisanie. Próbowałam sił, ale nie potrafiłam jeszcze zbyt dobrze tworzyć zdań i dobierać wyrazów, więc dałam sobie spokój. Potem zainspirował mnie serial, miałam tysiące pomysłów, więc założyłam bloga i bum! takk się zaczęła przygoda z blogowaniem ;3

4. Za co lubisz R5?
oo.. szykujcie się na długą wypowiedź ;D
Za co ich lubię? przede wszystkim za to, że są sobą. Że dają przykład R5er. Że mimo tego, iż niektórzy z nich są dorośli, ciągle zachowują się jak nastolatkowie, za to, że czerpią radość z życia na wszystkie możliwe strony. Potrafią wykorzystać swój talent, kochają każdego fana. dosłownie kocham ich za wszystko. Może nigdy ich nie zobaczę, ale w sercu zawszę będę R5er. Zresztą, zeszłam trochę z tematu. xD

5. Ulubiony serial?
Austin & Ally, Glee ;d

6. Lubisz Maię Mitchell?
Nie.

7. Ulubiona piosenka?
jw.

8. Jakie jest twoje największe marzenie?
spotkać idoli *-*

9. Co chcesz robić w przyszłości?
zostać aktorką xD wiem, mam wielkie marzenia >_<

10. Ulubiony blog?
em, em. em... uwielbiam wszystkie, ale największą inspiracją dla mnie jest blog Miki : http://pamietnik-ally-dawson.blogspot.com/. Czytam go od początków istnienia i uważam, że autorka ma naprawdę wielki talent. :)

11. Raura czy Raia? 
Raura ♥


3. pytania od http://laura-and-r5.blogspot.com/

1. Jakie jest twoje drugie imię?
Ola xd

2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
jw.

3. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać bloga?
jw.

4. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
jw.

5. Opisz siebie w trzech słowach.
nieśmiała, uparta, zabawna

6. Jakie jest twoje motto życiowe?
"urodziłem się po to by popełniać błędy, nie by być idealnym" :D

7. W jakiej miejscowości mieszkasz? Koło jakiego to miasta? W jakim województwie?
powiem tyle, że w woj. Lubielskim xd

8. Co cię motywuje do pisania?
czytelnicy ♥

9. Co lubisz robić?
jw.

10. Masz jakieś zwierzątko domowe? Jeśli tak to jakie?
mam... rybkę...

11. Wolisz Raurę czy Raię?
jw.

4. pytania od http://lovemusic-austinally.blogspot.com/


POMIJAM PYTANIA 1-9, PONIEWAŻ POJAWIŁY SIĘ POWYŻEJ

1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
2. Jakie jest twoje hobby?
3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
4. Jaki jest twój ulubiony film?
5. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół?
6. Jaki przedmiot lubisz najbardziej?
7. Ulubiona piosenka?
8. Czy grasz na jakimś instrumencie?
9. Ulubione powiedzenie?
10. Najgorszy dzień?
strata kochanego dziadka i przyjaciółki ;// poza tym, najgorszym dniem, jest dzień kiedy kłóci się fandom R5er :c a na grupie w której jestem, zdarza się to zbyt często ;/ kocham wszystkich z tego fandomu, bo jesteśmy rodziną i ciężko jest codziennie czytać głupie sprzeczki ;/

11. Najlepszy dzień?
kiedy Ratliff zauważył naszą akcję *_________*


5. pytania od http://rossilaura.blogspot.com/

1. Masz chłopaka?
Nie ;d

2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
jw.

3. Twój ulubiony rodzaj filmu to....
musicale, komedie, komedie romantyczne, familijne xd

4. Jakie masz hobby?
jw.

5. Ile masz lat?
jw.

6. Czy masz prawdziwego przyjaciela lub przyjaciółkę?
można tak powiedzieć...

7. Jakie jest twoje ulubione zwierze?
psiaczki *__*

8. Jakie masz marzenie?
jw.

9. Jak często brakuje ci weny?
ostatnio cały czas XD

10. Lubisz swój wygląd?
pomijając twarz, tak -.-

11. Jakie masz plany na wakacje?
siedzenie w domu -,-

j.w - jak wyżej, odpowiedzi znajdują się powyżej.

PS. rozdział. nie wiem kiedy go napiszę. kiedy mam wenę, oczywiście mam coś do roboty, a kiedy już skończę, wena znika -,- świat mnie nienawidzi. :|
Postaram się napisać go na po świętach (zmarłych jak by co ._.) : )



7 komentarzy:

  1. Kiedy się skapniesz że zostawiłam ci pytanie w podstronie "pytania do mnie"? :D
    Claudi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo rozdziale! Gdzie jesteś? Martwie sie o ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ._. rozdziału nie ma i nie zapowiada się by był w najbliższym czasie ;-;
      Całymi dniami siedzę nad książkami. Jestem niewyspana i nie mam czasu by napisać rozdział ;/ Nienawidzę szkoły, powinno być więcej dni na odpoczynek, albo przynajmniej mniej wymagań .
      Obiecuję, że jeszcze w tym miesiącu rozdział się pojawi XD (Taa, toż mi pocieszenie...). Ten tydzień jest zawalony, ale będę próbowała coś pisać c:

      Usuń
    2. Ohhh ok, doskonale Cię rozumiem, bo sama żadko kiedy mam czas na jakieś przyjemności, a oceny lecą :) no to życzę wytrwałości ;)

      Usuń
  3. Wybacz mi to, co zaraz zrobię, ale nie mam kogo już nominować xD
    Nie liczę, że przyjmiesz, no ale xD
    Ekhemm, zostałaś nominowana do Liebster Award szczegóły u mua xD auslly-raura-love.blogspot.com
    ~Kasia<3

    OdpowiedzUsuń