wtorek, 27 sierpnia 2013

Przepraszam! ;c

Hej! Jejkuu.. nie było mnie tu miesiąc z nowym rozdziałem. Nawet nie wiecie jak mi przykro, że nic wam nie napisałam i nawet się nie odezwałam, tylko robię to teraz ;c
Nie ma rozdziału, bo teraz kiedy mija już ostatni tydzień wakacji, chcę z niego korzystać. I ogólnie, cały sierpień zawsze mam zawalony, że nie mam czasu o myśleniu o blogach. Chciałam rozdział napisać wcześniej, ale wyszłam z wprawy i napisałam tylko kawałeczek. Nie bójcie się, nie zapomniałam o was. Musicie jeszcze poczekać, bo we wrześniu rozdział pojawi się na pewno. Jeszcze nie będzie tak źle (chyba) w szkole na początku, najpierw zapoznania z Programem Nauczania i Nauczycielami, więc od razu nie zaczną od sprawdzianów sprawdzających naszą wiedzę XD Spróbuję coś dziś dopisać i mam nadzieję, że kolejnego miesiąca nie będziecie musieli czekać aż coś się pojawi. Przez wakacje wyszłam trochę z wprawy i rozdziały wychodzą dziwne, za co przepraszam. Wraz z rokiem szkolnym pewnie wszystko się zmieni i wrócimy do starego toku "rozdziały co tydzień", bo nie dam rady pisać częściej ;) Zapewne wiele osób z was jest w takiej samej sytuacji jak ja, ale to było wiadome, bo w wakacje raczej nikt nie siedzi na komputerach i nie piszę rozdziałów :P I ja to pojmuję i wiem, że wy też mi nie będziecie mieli tego za złe.

A jak wam mijają wakacje? Wyjeżdżaliście gdzieś, czy tak jak ja - siedzieliście w domu/u babci (czy kogoś z rodziny)? Ja sierpień zawsze przesiaduję u babci, bo uwielbiam spędzać czas na wsi :) Piszcie śmiało! ♥
Pozwalam wam spamować pod tym postem i OBIECUJĘ, na każde zapytanie do mnie, odpiszę :)

3 komentarze:

  1. Nie mogłabym sie na Cibie złościć <3 Rozumiem, że nie masz czasu. Wakacje są po to, żeby z nich korzystać, a nie siedzieć przed komputerem :)
    A mi wakacje jakoś mijają. W lipcu siedziałam w domu, na początku sierpnia byłam na wczasach, a teraz znów jestem w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie http://violetta-superdziewczyna.blogspot.com/
    P.s Masz super bloga!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do "The Versatile Blogger Award", gratulacje :D Szczegóły tutaj: http://auslly-raura-love.blogspot.com/
    ~Kasia<3

    OdpowiedzUsuń