poniedziałek, 29 lipca 2013

Nowy wystrój ;)

Hej! To znowu ja :3
Dziś znowu siedzę do późna (zresztą w wakacje zawsze tak jest :)) i aktualizowałam bloga. Przyznam, że znudził mi się tamten wygląd, choć niedawno go zmieniłam. Teraz starałam się bardziej i mam nadzieję, że się podoba. Bo mi tak, co jest dziwne, bo mi się nigdy nic nie podoba xd
I zaktualizowałam podstrony. Teraz jest ich więcej i je wam wytłumaczę.

Bohaterowie - To wiadome, że są tam opisani bohaterowie opowiadania,
Spis treści - Wypisane są wszystkie rozdziały oraz notki, które pojawiły się na blogu, oraz linki do nich,
Kolejne rozdziały - Tu opisuję kolejny rozdział, którego premiera będzie niebawem,
Newsy - Odsyła was do mojego drugiego bloga, na którym znajdziecie wszystkie nowości z R5 i Laurą oraz A&A,
Fabuła - Opis bloga,
Inne podstrony - Ta podstrona składa się z pięciu części (Naciśnijcie na podstronę)
  1. Pytania do mnie - Możecie zadawać wszystkie pytania, jakie chcecie,
  2. Pamiętnik Ally - Tu znajdują się wszystkie wpisy Ally do pamiętnika,
  3. Polecane Blogi - Lista blogów, które uwielbiam czytać,
  4. Spam - Strona na wszystko. Więcej opisane jest w niej, wystarczy nacisnąć. 
  5. Kontakt: Różne sposoby na skontaktowanie się ze mną,
Dodałam stronę "Inne podstrony", aby nie było tego wiele i nie psuło estetyki bloga na głównej :)
Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi, jeśli macie jakieś pytania, to piszcie w komentarzu (TYLKO POD TĄ NOTKĄ!!!) lub w "Spam" :)

I kwestia rozdziału: Tak jak pisałam "~Nauri", nie wiem kiedy on się pojawi. To zależy czy uda mi się go napisać w tym tygodniu, bo jeśli nie to pojawi się dopiero po około 7 sierpnia. Mam wesele u bliskiej rodziny, a to oznacza, że jadę do babci gdzie będą przygotowania w domu weselnym, w którym pomagać będą moi rodzice (i dla mnie robota się znajdzie ^^ Składanie serweteek.. jupii xD). Więc znowu pozostaje mi tylko noc, a nie sądzę, aby mi się bardzo chciało pisać xD Więc musicie czekać cierpliwie :)

Pozdrawiam ;*

6 komentarzy:

  1. Łeeeee, łeeeee :'( Ja nie wytrzymam bez Ciebie i Twoich rozdziałów do 7 sierpnia :C No, ale cóż... rozumiem, będziesz zajęta :< Szkoda, że tak długo zajęta, ale jakoś wytrzymamy :D Życzę więc udanego wesela i miłej zabawy ;3
    Co do wyglądu bloga - fajowy :3
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wygląd :D
    Wszystko zrozumiałam :)
    Życzę Ci więcej czasu na pisanie i udanego wesela :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do częściowej "zmiany" bloga to powiem, że jest naprawde świetny. :) Wszystko jest dobrze zorganizowane za co bardzo Ci gratuluję! :) Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń