piątek, 28 czerwca 2013

Liebster Blog

Kolejna nominacja ^^ (wcześniej zostałam nominowana na drugim blogu.. męczące to XD). U mnie wyglądać to będzie "kopiuj - wklej". Bo bez sensu, pisać to samo ;p

Nominowana jestem przez : Julkę Owedyk , Natalie ;3, Elmo ;3 i pati.t . Dziękuję za nominację :D

Pytania od Julki :
1. Jakie masz zainteresowania ?
2. Czy jesteś szczęśliwa/y?
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
4. Jakie są Twoje plany na wakacje?
5. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz?
6. Najpiękniejsza chwila Twojego życia to...
7. Gdzie chciałbyś/abyś wybrać się w podróż?
8. Czy masz jakieś swoje odwzorowanie w postaci literackiej?
9. Twoja ulubiona książka to...
10. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
11. Co zmieniłbyś/łabyś w swoim życiu?
Odpowiedzi: 
1. Kocham pisać opowiadania <3
2. Tak, jestem ^^
3. Spotkać R5 ♥
4. Hmm.. spotkania z przyjaciółmi i siedzenie u babci oraz w domu >__<
5. Trudne pytanie... za pewne część przeznaczyłabym na cele charytatywne, a resztę dla rodziny xd No i oczywiście na wyjazd na koncert R5 *-*
6. Do Miami, Wielkiej Brytanii, Los Angeles i Francji *__*
7. Nie ma takiej >____< 
8. niee ;/
9. Nie mam ulubionej książki, bo nie czytam xd 
10. Różę ^^
11. Czasami powinnam być milsza dla niektórych... .-.


Pytania od Natalie ;3 :
1. Twoje ulubione miasto?
2. Jakie jest Twoje największe hobby?
 3. Masz jakieś dziwactwa?
 4. Jakie jest Twoje lubione jedzenie?  
5. Masz jakieś największe marzenie?  
6. Gdybyś miała jedno, dowolne życzenie, czego byś chciała?
7. Wolisz kisiel czy budyń?  
8. Jaką książkę obecnie czytasz?
 9. Jaki jest Twój ulubiony film?  
10. Gdybyś miała możliwość, spotkania kogoś sławnego, kogo byś wybrała?
11. W jakim wydarzeniu historycznym, najchętniej wzięłabyś udział?
 Odpowiedzi:
1. Los Angeles *-*
2. Kocham pisać ^^
3. Cała jestem dziwna... (y)
4. Spaghetti i arbuz :D
5. Chcę spotkać R5 ♥
6. Powyższe pytanie XD
7. kisiel ;p
8. Jedyne co czytam to blogi >_<
9. Nie mam ulubionego xd
10. R5 ♥ ( i Laurę ;3)
11. W żadnym... 

Pytania od Elmo ;3 : 
1. twój ulubiony przedmiot szkolny?
2.Ulubiona piosenka?
3.Jesteś jedynaczką czy masz rodzeństwo?
4.Ulubione zwierze?
5.Ulubiony kolor?
6.Miejsce które najbardziej chciałabyś zwiedzić?
7.Ulubiony gatunek filmowy?
8.Ulubiony sport?
9.Co najchętniej robisz w wakacje?
10. Ulubiona gra planszowa?
11.Boisz się pająków?
Odpowiedzi:
1. Angielski ♥♥
2. słucham różnych i zazwyczaj nie mam ulubionych, ale ostatnio "Finally Me" :3
3. Mam, wkurzającego, młodszego brata -_-
4. Psy i koty ;3
5. różowy, niebieski, żółty, zielony ^^
6. Los Angeles, Miami, Francja, Londyn ^^
7. musicale, komedie, familijne, romantyczne xD
8. nie mam ulubionego, bo ogólnie nie przepadam za sportami xd
9. Bawię się na wsi ^^ (kocham przebywać na wsi ;3)
10. Nie mam ;-;
11. Straszliwie :O
Pytania od pati.t :
1. Ulubiona piosenka ?
2. Ulubiony serial ?
3. Masz jakieś plany na wakacje ?
4. Jakie jest twoje największe marzenie ?
5. Ulubiona gwiazda ?
6. Twoja ulubiona książka ?
7. Co najbardziej lubisz robić ?
8. Wolisz lody waniliowe czy czekoladowe ?
9. Ulubione miasto ?
10. Jaki jest twój ulubiony kwiat ?
11. Czy masz rodzeństwo ?
odpowiedzi:
1. było powyżej ^^
2. Austin i Ally <3
3. było powyżej XD
4. spójrzcie do góry :P
5. R5 i Laura Marano ;3
6. powyżej
7. pisać opowiadania >.<
8. czekoladowe ^^
9. powyżeej ;p
11. powyżej >.<

Moje nominację: 
Do napisania ! :* wesołych wakacji kochani ♥

4 komentarze:

  1. Też uwielbiam róże <33 A punkt 11 przydałby się też mi xd
    A tak wgl. fajnie że jesteś nominowana, należy Ci się ;) I przy okazji - kiedy rozdział, Królewno? *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blog ! Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://auslly-historia-austin-ally.blogspot.com/2013/07/liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no dodaj ten rozdział wreszcie -_____- xd

    OdpowiedzUsuń