wtorek, 4 czerwca 2013

Informacja :)

Mam dla was dwie informację;
  • Nie wiem czy zauważyliście, ale z boku jest coś takiego jak "nowe wiadomości o serialu" . -----> ciągle uzupełniam je, nowymi filmikami (jeśli coś się ujawni w necie xdd) Możecie wejść w link i obejrzeć np. nowy odcinek, albo odcinek przedpremierowo ;) Mam zamiar zrobić też dodatkową podstronę, przeznaczoną na newsy o serialu. Postaram się to kiedyś zrobić.

  • Druga wiadomość, dotyczy rozdziału. Miałam go dodać w niedzielę, jednak nie miałam czasu dokończyć. Poszłam na 12 godz. do kościoła i niestety trafiłam na procesję, przez co wróciłam do domu ok. 14. Nie miałam czasu napisać, bo po zjedzeniu obiadu jechałam do babci, a w między czasie musiałam zrobić prezentację, bo wcześniej zapomniałam. Potem wróciłam w nocy do domu i położyłam się spać, bo byłam zmęczona. Poniedziałek zawalony, musiałam się uczyć na  dzisiejszy test z niemieckiego (ważny test ._. . niestety nie poszedł mi dobrze), a dziś weszłam tylko na chwilę aby was poinformować. Dziś muszę się uczyć i poprzypominać na test z języka angielskiego, który miał być w czwartek, ale został przeniesiony na jutro -_-. Dlatego dziś już nie dodam. Postaram się zrobić to jutro, jednak nie obiecuję. 
To tyle, pozdrawiam i do napisania :)

11 komentarzy:

  1. Wiem jak szkoła potrafi 'dokopać'.
    Dziś był test z Historii, jutro będzie z matmy i kartkówka z Polskiego ( te całe dopełnienia, okoliczniki, podmioty , orzeczenia, przydawki potrafią dać się we znaki.). Dlatego cię rozumiem i poczekam =>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhuuu.. miałam te wszystkie orzeczenia itd. ... Dla mnie na początku było to trudne, jednak załapałam i już jest jasne. Łatwe ;pp tyle, że moja pani od Polskiego kocha wymyślać nam dziwne zadania xd
      Dziękuję :) Życzę ci powodzenia na sprawdzianach/kartkówkach :)

      Usuń
  2. A do której klasy chodzisz, jeśli można wiedzieć?
    I rozumiem w tym tygodniu powinnam pisać prace klasową z polskiego (całoroczną), pracę klasową z matmy (cały 2 semestr), prace klasowa z plastyki (4-6 klasa), kartkówkę z historii i pracę klasową z przyrody. Nauczyciele uważają, że jak to nazwą zamiast 'praca klasowa', nazwą: 'utrwalenie widomości zdobytych w drugim semestrze, na ocenę'- to mogą robić. Ale co ja będę marudzić. Życzę powodzenia na tych sprawdzianach itd. i z niecierpliwością na rozdział czekam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do klasy szóstej :P
      Teraz po sprawdzianie szóstklasisty jest więcej sprawdzianów i kartkówek niż przed nim ._.

      Usuń
    2. Heuhe, zgadzam się. Też szósta klasa... Ja na szczęście ja nie mam żadnego języka oprócz angielskiego i polskiego...
      POWODZENIA Ci życzę :)

      Usuń
    3. Zazdroszczę ci ;)
      Zabiłabym tego kogoś kto wymyślił niemiecki -.- xd chciałabym mieć tylko angielski ( i polski XD) ;c
      i dziękuję :)

      Usuń
  3. Rozumiem cię.
    Ja tak samo jak ty mam ten tydzień zawalony.W czwartek sprawdzian z anglika, piątek test z matmy,a jutro może być niezapowiedziana kartkówka z plasty.
    Naprawdę nie cierpię szkoły,ale każdego z nas powinien rozweselać fakt,że zostały niecałe 4 tygodnie nauki.Potem wakacje!!!
    Czekam z niecierpliwością na rozdział.
    Pozdro-Crystal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, wakacje już niedługo ;33 Nie mogę się doczekać.. chodź dzięki teraźniejszej pogodzie, odechciewa się wszystkiego . ciągle deszcz i burze. mi brakuje słońca! ;<<
      Powodzenia w szkole! :)

      Usuń
  4. O jejciu... szkoda, że nie dodasz nowego rozdziału...ale rozumiem Cię doskonale. Mam nadzieję, że poradzisz sobie z testem z Angola xd
    Życzę powodzenia, trzymam kciuki i pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo... wspolczuje ci... dobrze wiem co czujesz bo niedawno bylam w takiej samej sytuacji ale po ogloszeniu wynikow dali nam troche spokoj ;) zycze powodzenia! ;*

    -Wiktoria :)

    OdpowiedzUsuń