sobota, 4 maja 2013

Hej !

Witaaaaaaaajcie ! ;**
Tak bardzo mi brakowało pisania opowiadań dla was mimo że mam już jednego bloga =) Postanowiłam do tego powrócić. Pisanie w zeszycie nie sprawia mi takiej frajdy jak danie wam go do ocenienia. To mnie motywuje do pisania, a tym razem nic mnie nie motywuję :| Obiecuję wam, że tym razem nie zamknę bloga. Być może zdarzy się że będę musiała go zawiesić, bo nie będzie czasu itp. Ale to tylko chwilowe. Nie będę was opuszczać. Kocham pisać opowiadania, a nowego mam już dwa rozdziały.. będę go pisała z perspektywy Ally, jak się domyślacie opowiadanie będzie o A&A. Co prawda rozpoczynam na tym, że ona nikogo nie będzie znała... zresztą zobaczycie. 
Chcę wam tylko powiedzieć, że powracam i od teraz będziecie musieli przeboleć moje płakanie nad beznadziejnymi rozdziałami :PP
Kocham Was, I rozdział już wkrótce !
Pozdrawiam ! :**

3 komentarze:

  1. WEEEEEEEEEE <3 już nie mogę się doczekać twoich ŚWIETNYCH opowiadań *_____* love,
    ~Megan

    OdpowiedzUsuń
  2. tak bardzo się ciesz . Niemoge się doczekac nowego rozdziału

    OdpowiedzUsuń